השכרת פטריות חימום גז

כיום, מגוון רחב של לקוחות פרטיים וחברות פונות להשכרת פטריות חימום. אז אם עומדים בפני אירוע חד פעמי, ורצונכם לחמם את האיזור, ובמיוחד אם מדובר בשטח שאינו אטום, הפיתרון הטוב והיעיל ביותר הינו, השכרת פיטריות חימום, לאירוע שלכם.

השכרת פיטריות חימום הינה פיתרון יעיל ובטוח בשטחים פתוחים ומקורים. פיטריות חימום הינם מוצר בטיחותי ועומד בכל התקנים הנדרשים לבטיחות.
אמנם מידי פעם אנו נתקלים בלקוחות שהציעו להם מחירים מגוחכים עבור השכרת פיטרית חימום, לדעתינו זה נובע מחוסר ידע של הלקוח מה בדיוק הוא מקבל.
לדוגמא: משקל הגז, סוג ואיכות הפטריות חימום, דיסאינפורמציה ועוד.
אצלנו בארט אירועים תוכלו למצוא כמות גדולה של פיטריות חימום להשכרה במחירים הוגנים ותחרותיים מבלי להתפשר על האיכות.

מבחינת בטיחות פיטריות חימום, קיים אישור בטיחות חד שנתי, ז"א שבודק גז מטעם אחת מחברות הגז מגיע ועושה בדיקת תקינות לכל פיטריות החימום, כ"כ צריך לשים לב שבלוני הגז המסופקים עם פיטריות החימום מגיעים מאחת מחברות הגז המורשות ולא מגורמים לא אחראיים אצלהם ניתן להשיג את הבלוני גז במחירים זולים משמעותית וע"י כך להוזיל ללקוח את העלות, אך גם לגרום לסיכון בטיחותי.
בארט אירועים, בתחום השכרת פיטריות חימום, אנו שמים דגש על עצמת החימום, ומחזיקים ברשותנו את פיטריות החימום בעלי עצמה של 44000 BTU , העצמתיות ביותר בשוק.

פטריות החימום המוצעות להשכרה הינם פיטריות חימום איכותיות וניתן לקבלן עם / בלי בלון גז. בד"כ הפטריות חימום להשכרה מיועדות לשימוש בחודשי הסתיו / חורף ובלילות הקרים.
הצרכנים העיקריים של פטריות חימום הינם לקוחות פרטיים, גני אירועים, חצרות, בתי קפה, מסיבות במקומות פתוחים ועוד…

יש לציין כי לפיטריות החימום להשכרה שלנו, יש גלגלים וניתנות לשינוע ממקום למקום בקלות יחסית.
לדוגמא: אירוע חתונה כאשר יש בתחילת האירוע קבלת פנים – ניתן להציב את הפיטריות חימום בכניסה, ולאחר מכן כאשר עוברים לאזור החופה ניתן לשנע אותם לאזור החופה ע"מ לנצל את אותן פיטריות חימום ע"מ שלקהל לא יהיה קר.

צריכת הגז של פיטרית חימום נע 5-7 שעות עבודה, תלוי בגובה הלהבה ובגודל הבלון המסופק ללקוח. יש לשים לב כי ניתן לווסת את גובה הלהבה ע"י בורר שנמצא על פיטרית החימום.
לארט אירועים ישנו מגוון גדול נוסף של ציוד להשכרה, וציוד משלים שיוסיף טעם טוב ועשיר לאירוע שלכם, כגון: השכרת שולחנות עגולים, השכרת פיטריות חימום, השכרת במות, השכרת במות לאייר, השכרת מחסומים,השכרת שולחנות וכיסאות, השכרת כסאות פלסטיק, השכרת אוהלים, השכרת שולחנות מלבניים, השכרת פינות ישיבה, השכרת מאווררים, השכרת פופים, השכרת עמודי חבלול, השכרת רשת צל ועוד…

אז אם החלטתם לעשות אירוע, ואתם צריכים חברה איכותית שתתן לכם פתרונות איכותיים וטובים, על מנת שהאירוע יהיה באווירה מושלמת, אנו בארט אירועים נשמח לייעץ לכם ולקחת חלק באירוע שלכם, ולהיות שותפים בהצלחה שלו.
בארט אירועים חברה להשכרת ציוד לאירועים תמצאו גם שירותי הובלה עד בית הלקוח, ועמידה בזמנים, כך שתהיו מרוצים מהגעת הציוד בזמן וללא דאגות מיותרות.